Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Διαβάσαμε το βιβλίο... Κουνέλι & Αλεπού: Ταξίδια με το νου, της Μπεθ Φέρι!




Αυτό το βιβλίο το έχω στα χέρια μου μερικές μέρες τώρα. Ο λόγος για τον οποίο καθυστέρησα να γράψω είναι απλός: Ο Γιώργος μου το βούτηξε από τα χέρια όταν με είδε να το ξεφυλλίζω! "Πρώτα θα το διαβάσω εγώ!" μου είπε και εξαφανίστηκε. Είχε λατρέψει το 1ο βιβλίο της σειράς Κουνέλι & Αλεπού και όπως είναι φυσικό δεν μπορούσε να περιμένει λεπτό για να διαβάσει και το 2ο βιβλίο!





Kαι αφού λοιπόν το ξαναπήρα (με την άδειά του φυσικά) μπορώ να σας το παρουσιάσω με την άνεσή μου! χαχαχαχαχα

Σε αυτή την περιπέτεια οι δύο τόσο διαφορετικοί, μα και τόσο ταιριαστοί κολλητοί αποφασίζουν με τα χρήματα που έβγαλαν από τις λεμονάδες που πούλησαν ( στην πρώτη περιπέτεια της σειράς με τίτλο "Φίλοι πάντα και παντού") να κεράσουν παγωτά όλους τους φίλους τους! Στη συνέχεια ανακαλύπτουν ένα διαγωνισμό τσιχλόφουσκας, κάνουν μια αναγκαστική στάση στο κομμωτήριο, γνωρίζουν έναν καινούριο φίλο και όλοι μαζί ζουν μια περιπέτεια στο πάρκο ενώνοντας τις δυνάμεις τους για να βγουν από το λαβύρινθο. Η ιστορία κλείνει ειδυλλιακά κάνοντας σχέδια και σκαλίζοντας πάνω σε κολοκύθες!

Μέσα από τις ιστορίες των δύο κεντρικών ηρώων βλέπουμε την αληθινή φιλία και πώς αλλάζει χρώματα και διάθεση μέρα με τη μέρα, πώς οι ισορροπίες μετατοπίζονται στιγμή τη στιγμή, πχ με την εισαγωγή ενός τρίτου προσώπου, αλλά και πώς επανέρχονται ξανά στα φυσιολογικά. Τα μικρά παιδιά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται πως οι σχέσεις έχουν τα σκαμπανεβάσματά τους, αλλά η αληθινή φιλία δεν χαλάει και δεν αλλοιώνεται μέσα από τις καθημερινές δυσκολίες.
Η εικονογράφηση είναι όπως πάντα μαγική, παίζει με το κείμενο και αλληλοσυμπληρώνονται!  Με έντονα χρώματα και χαρούμενη διάθεση και με μικρολεπτομέρειες που προσδίδουν περισσότερο χίουμορ. Λατρεύουμε τη χελωνίτσα η οποία πάντα φτάνει αργοπορημένη και στο τέλος κάθε ιστορίας.




Όπως σας είπα ο Γιώργος μου το αγάπησε αυτό το βιβλίο τόσο για τις ευφάνταστες ιστορίες, όσο και για τα αστεία που συμβαίνουν και για τα οποία συνέχεια έρχεται και μου λέει "Μαμά διάβασε αυτό να γελάσεις!". Ανυπομονούμε να διαβάσουμε και τις υπόλοιπες περιπέτειες!!!

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες αλλά και να ξεφυλλίσετε τις πρώτες του σελίδες αν επισκεφθείτε το site των εκδόσεων Μεταίχμιο!

Σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου