Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

Ευτυχισμένος στην Αλάσκα, Ραφαέλ Σανταντρέου!

 


Αν έπρεπε να χρησιμοποιήσω μια λέξη για αυτό το βιβλίο θα έλεγα ΑΓΑΠΗ.
Και θα μου πείτε τι σχέση έχει η αγάπη σε ένα βιβλίο που σου υπόσχεται ότι θα σου δείξει το τρόπο να είσαι ευτυχισμένος παντού, ακόμα και στην χωματερή, ευτυχισμένος ακόμα και αν δεν έχεις τίποτα.



Αχ, αγαπητοί μου, τελικά αποδεικνύεται πως για όλα τα στραβά μας δεν φταίει τίποτα άλλο παρά το ξερό μας το κεφάλι με την τάση του να αγωνιά, να αγχώνεται, να ανησυχεί και επιπλέον όλο αυτό να το θεωρεί κακό, προσθέτοντας έξτρα ανησυχία, άγχος και αγωνία για τον κακό ψυχολογικό δρόμο που έχουμε πάρει. Αν αγαπήσουμε τα μειονεκτήματά μας, αν αγαπήσουμε τις αποτυχίες μας, αν αγαπήσουμε τις αστοχίες μας, αν αγαπήσουμε τον συνομιλητή που διαφωνεί τόσο έντονα μαζί μας, αν αγαπήσουμε την κακοτυχία μας, αν αγαπήσουμε την αρρώστιας μας, αν φτάσουμε να αγαπήσουμε τον θάνατο, τότε θα αγαπήσουμε τη ζωή και τότε θα καταφέρουμε να είμαστε αληθινά ευτυχισμένοι κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη.
Ακούγεται εύκολο, μοιάζει ακατόρθωτο.
Η μέθοδος που προτείνει εδώ ο Σαντατρέου, είναι κάτι που ασυναίσθητα έκανα και έβλεπα πόση διαφορά είχε στην καθημερινότητά μου. Ασυναίσθητα πάλι έχασα αυτή την ικανότητα και πέρασα ένα διάστημα σκεπτόμενη πως εγώ δεν είμαι η γνωστή κλασική Βανέσσα που χαίρεται με όλα και τα πάντα. Και να που έπεσε στα χέρια μου ο Σαντατρέου να μου θυμίσει αυτόν τον πολύ απλό αλλά και τόσο ουσιαστικό τρόπο σκέψης που με έκανε να μπορώ να αντιμετωπίσω οποιαδήποτε δυσκολία με χαμόγελο και αισιοδοξία.

Ευχάριστο κείμενο, διαβάζεται πολύ πιο εύκολα από οποιοδήποτε βιβλίο αυτοβοήθειας έχει πέσει στα χέρια μου.
Θα ήθελα τη μετάφραση να είχαν προσέξει λίγο περισσότερο. Όχι ότι είναι κακή, αλλά στις πρώτες σελίδες λίγο ξενίζει, σύντομα βέβαια το κάνεις δικό σου και απολαμβάνεις ένα γεμάτο θετική ενέργεια κείμενο.
Τρία βήματα λοιπόν να επαναπρογραμματίσουμε το μυαλό μας και να μετατραπούμε σε υγιή και δυνατά άτομα από συναισθηματικής άποψης, ακόμα και σε καταστάσεις φαινομενικά πολύ αντίξοες.
Και όλα αυτά με μία γερή δόση αγάπης!

Αν θέλετε να δείτε περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το site των εκδόσεων Gema.

Aν θέλετε κι άλλες βιβλιοπροτάσεις για εσάς ακολουθήστε με στο instagram.


Σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου