Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Αστεράτες βιβλιοπροτάσεις: Χριστίνα Μπασιούρη Ανδρεαδάκη!






Η αγαπημένη φίλη Χριστίνα, είναι μια πολύ δραστήρια γυναίκα!
Είναι παιδίατρος στο επάγγελμα, λατρεύει τα παιδιά, έχει 3 δικούς της θησαυρούς, και είναι ένας δοτικός, ζεστός και τρυφερός άνθρωπος που εκτιμώ πολύ!
Της ζήτησα να μας προτείνει κάποιο αγαπημένο της βιβλίο από τα παιδικά της χρόνια και εκείνη παρόλο που γνωρίζω πολύ καλά πως ο χρόνος της είναι περιορισμένος δέχτηκε το κάλεσμά μου χωρίς δεύτερη σκέψη!

Αγαπημένη Χριστίνα σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!

Τα παρακάτω είναι η δική της αστεράτη βιβλιοπρόταση, χωρίς να έχω αλλάξει κάτι. 






 «Το ψέμα»,Ζωρζ Σαρή».

Τη λένε Χριστίνα, είναι 15 ετών,αφήνει την αγαπημένη της Θεσσαλονίκη και μετακομίζει στην Αθήνα,μιας και οι γονείς της χώρισαν.
Ζει με τη μητέρα της στο υπόγειο μιας πολυκατοικίας,αλλά φοιτά σε ακριβό σχολείο.
Πλάθει έναν μη πραγματικό κόσμο,βασισμένο στο ψέμα,μη μπορώντας να αντιμετωπίσει την αλήθεια κατάματα.
Ευτυχώς,η φιλία του Αλέξη θα της δώσει τη δύναμη να σταθεί στα πόδια της,να αγαπήσει ξανά τη ζωή,να πιστέψει στον εαυτό της και να βρει τη χαμένη της αυτοπεποίθηση.
Το πρωτοδιάβασα μαθήτρια,το ξαναδιαβάζω με τις κόρες μου,το έχω δωρίσει στις βαφτησιμιές μου.
Το αγαπώ για την απλότητά του,τα διδάγματά του,την συνονόματη πρωταγωνίστριά του,τη νοσταλγία της νιότης..
Το ένα ψέμα φέρνει το άλλο.
Η αλήθεια χρειάζεται θάρρος.
Οι άνθρωποι μάλλον δεν αντέχουν το δεύτερο..
Λατρεμένη Ζωρζ Σαρή❤️‍🩹



Μπορείτε να την ακολουθήσετε στο Παιδιατρειο Μπασιουρη Χριστινα. Σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου