Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Καλοκαιρινά βιβλία δραστηριοτήτων από τις εκδόσεις Μεταίχμιο!




Κάθε χρόνο φροντίζω να έχω προμηθευτεί βιβλία δραστηριοτήτων για το καλοκαίρι μας. Είναι μια συνήθεια που την έχω από τη δική μου παιδική ηλικία, καθώς θυμάμαι ότι ανελλιπώς στις διακοπές μας, η μητέρα μου μας είχε στη βαλίτσα μας και από ενα τέτοιο βιβλίο για μένα και την αδερφή μου. Για μας, αυτά τα βιβλία δεν ήταν αγγαρεία. Δεν ήταν μια εργασία που έπρεπε να κάνουμε οπωσδήποτε. Ήταν περισσότερο μια εναλλακτική δραστηριότητα, κυρίως για τις μεσημεριανές σιέστες, όπου όλοι είχαν ξαπλώσει αλλά εμείς με τίποτα να κλείσουμε μάτι. Έτσι αράζαμε με την αδερφή μου, παίρναμε μολύβια, χρώματα, γόμες και ασχολούμασταν με τα καλοκαιρινά μας βιβλία. Κάπως έτσι, με τη γλυκιά αυτή ανάμνηση αποφάσισα να συνεχίσω την παράδοση με τα παιδιά μου. 
Φέτος είναι αλήθεια άργησα να κάνω την έρευνά μου και έτσι καθυστέρησα να σας κάνω τις προτάσεις μου. Σήμερα θα σας δείξω 2 βιβλία από τις εκδόσεις Μεταίχμιο τα οποία τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα!



ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ



Μια ολοκληρωμένη σειρά που πιάνει ηλικίες από προνήπιο μέχρι και παιδιά που τελείωσαν τη Γ Δημοτικού, γεμάτη εκπαιδευτικά παιχνίδια που καλύπτουν με διαθεματικό τρόπο  Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος και Αγγλικά. 
Θυμίζουν 
στο στυλ αρκετά τα βιβλία που είχαμε όταν είμασταν εμείς παιδιά και οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν quiz, λαβύρινθο, σταυρόλεξα, ερωτήσεις κατανόησης, αινίγματα κλπ.





ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ


Προσθήκη λεζάντας

Σε διαφορετικό ύφος, αυτό το βιβλίο περιέχει περισσότερες από 50 δραστηριότητες για να ακονίσουμε το μυαλό μας! Σπαζοκεφαλιές, γρίφοι, παιχνίδια λογικής και παρατηρητικότητας, εφαρμογής μαθηματικών γνώσεων κλπ για πολλές ώρες διασκέδασης.





Θα έλεγα ότι τα πρώτα είναι περισσότερο εξάσκηση και εμπέδωση της ύλης της προηγούμενης τάξης, ενώ το δεύτερο είναι περισσότερο παιχνιδιάρικο, χωρίς αυτό να μειώνει την αξία ούτε το ενός ούτε του άλλου. Και τα δύο είναι διασκεδαστικά, με πλούσιο και αξιόλογο υλικό και το ποιο θα επιλέξετε εξαρτάται καθαρά στο τι θέλετε και τι αρέσει στο παιδί!

Όπως σας είπα και πριν, σκοπός δεν είναι να δοθούν σαν εργασίες, αλλά σαν εναλλακτική απασχόληση ειδικά τις ώρες που θα θέλατε να κάνουν λίγη ησυχία (πχ το μεσημέρι) ή να μείνουν σε ένα σημείο αρκετή ώρα (πχ αν τεξιδευετε στο αεροπλάνο ή στο καράβι κλπ).

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο site των εκδόσεων Μεταίχμιο , αλλά και να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα των βιβλίων "Εξυπνες δραστηριότητες και παιχνίδια" και  "Ωρα για διακοπές"

Σας φιλώ γλυκά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου