Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017

Ξυπνώντας με χαμόγελα!

Το πρωινό ξεκίνημα, από την ώρα που ξυπνάμε ως την ώρα που φεύγουμε απο το σπίτι για το σχολείο και την δουλειά, είναι μία από τις σημαντικότερες στιγμές της ημέρας. Τα συνασθήματα και η αίσθηση που δημιουργείται μας ακολουθoύν όλη μέρα. Είμαι σίγουρη πως και εσείς όταν έχετε ένα δύσκολο πρωινό με γκρίνια και νεύρα σας χαλάει όλη τη διάθεση.

Και είναι τόοοοσο όμορφο να ξεκινάμε ευχάριστα την μέρα μας.
Και ξέρετε κάτι; Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Υπάρχουν μικρές και εύκολες αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε για να γίνουν οι μέρες μας πιο όμορφες και να μειώσουμε το άγχος.
Και η οργάνωση είναι το παν! Μην φοβάστε την λέξη. Δεν μιλάμε για στρατιωτική οργάνωση. Δεν θα το άντεχα!
Μιλάμε για μικρά απλά κολπάκια που μας βοηθάνε να γίνονται κάποιες στιγμές τις καθημερινότητάς μας πιο εύκολες!

Aν θυμάστε πριν καιρό είχα μοιραστεί μαζί σας το πώς έχω οργανώσει το εβδομαδιαίο μενού και έτσι είχα απαλλαγεί από τον πονοκέφαλο του "Τι θα μαγειρέψω σήμερα;"

Αυτή τη φορά θα μοιραστώ μαζί σας 4 μικρά και απλά tips για να ξεκινάει η μέρα μας ευχάριστα!

To βασικότερο "κλειδί" για ένα όμορφο πρωινό ξύπνημα τις ημέρες του σχολείου είναι φυσικά ο αρκετός ύπνος.

Κοιμόμαστε νωρίς το πρηγούμενο βράδυ, και το πρωί ξυπνάμε γιατί χορτάσαμε και όχι επειδή πρέπει. Είδα πως η ώρα που ταιριάζει στα παιδιά μου για να ξαπλώνουν τις καθημερινές είναι στις 20:00-20:30. Όταν κοιμούνται αυτή την ώρα το πρωί ξυπνάνε μόνα τους, γύρω στις 7:00, πριν καν παω εγώ!
Βρίσκω ότι έτσι ξεκινάει η μέρα μας πολύ πιο ευχάριστα και ήρεμα.
Κάτι που επίσης βρίσκω πολύ βοηθητικό είναι το πρωινό φως. Οι άνθρωποι είναι "προγραμματισμένοι" να είναι ξύπνιοι όσο υπάρχει φως. Η ομαλή μετάβαση από το σκοτάδι στο φως με την βοήθεια του ήλιου είναι ό,τι καλύτερο και πιο κοντά στο φυσιολογικό για το βιολογικό μας ρολόι (δείτε περισσότερες πληροφορίες για αυτό εδώ και εδώ). Αν μπορείτε να αφήνετε τα παντζούρια ανοιχτά θα δείτε μεγάλη διαφορά στον τρόπο που σηκώνεστε και την διάθεση που έχετε όταν ξυπνάτε.


Κάτι που επίσης λατρεύω είναι οι πρωινές αγκαλιές! Μια και ξυπνάμε νωρίς
και ήρεμα κερδίζουμε λίγο χρόνο για αγκαλίτσες και γλυκόλογα! Η μέρα μας ξεκινάει πολύ γλυκά!

Τέλος κάτι που εμένα με βοηθάει πολύ είναι να ξυπνάω 30 λεπτά πριν τα παιδιά. Εκμεταλλεύομαι αυτόν το χρόνο για να πιω με την ησυχία μου τον καφέ μου, να πλύνω το πρόσωπό μου και να βάλω τις κρέμες μου, να δω τι έχω να κάνω σήμερα, μου δίνω δηλαδή τον χρόνο να ξυπνήσω χαλαρά. Έτσι όταν είναι η ώρα να ξυπνήσουν τα παιδιά μπορώ να αφοσιωθώ εντελώς στις δικές τους ανάγκες χωρίς να πρέπει να σκέφτομαι οτι έχω να ετοιμαστώ και εγώ.

Φυσικά ο κάθε ένα μας είναι διαφορετικός και σίγουρα αυτό που εμένα με βολεύει μπορεί να μην δουλέψει στην δικιά σας περίπτωση. Όμως το να μοιραζόμαστε μικρές ιδέες μπορεί να μας βοηθήσει να τις συνδιάσουμε, να τις προσαρμόσουμε και να φτιάξουμε λύσεις που να ταιριάζουν στην προσωπικότητα μας και στην οικογένειά μας!

Θα χαρώ να ακούσω και δικές σας ιδέες!

Σας φιλώ γλυκά!



2 σχόλια:

  1. Εφαρμόσαμε όλα τα παραπάνω και επίσης γλυτώνουμε πολλές καβγάδες ετοιμάζοντας τα ρούχα προηγούμενο βράδυ. Είναι τόσο όμορφο να μην ακούω το πρωί"δεν ξέρω τι να βάλω" , "δεν έχω τι να βάλω" ή "που είναι το αγαπημένο μου μπλουζάκι" 😉 όπως λες οργάνωση είναι το παν. Με έτοιμα ρούχα, προσχεδιασμένο κολατσιό, χωρίς τηλεόραση παίρναμε και καθημερινά πρωινά με αγκαλιές και χαλαρή κουβεντούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι κάτι που δεν πολυδούλεψε σε μας... διαλέγουν εκείνα τι θα βάλουν... μετά από 1-2 φορές που επέλεξε πχ η κόρη μου φούστα και ειδε οτι δεν μπορεί να παίξει κυνηγητό στο σχολείο πλέον λαμβάνει σοβαρά πού πηγαίνουμε και αποφασίζει ανάλογα τι θα βάλει... :)

      Διαγραφή