Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Ιδέες για να είμαστε στην ώρα μας! Τι πρόκληση!


Jan von Holleben

Είμαι λίγο ψυχαναγκαστική όταν πρόκειται για τα ραντεβού μου. Δεν μου αρέσει να αργώ.

Αν πω θα είμαι εκεί στις 7, πρέπει ο κόσμος να χαλάσει να είμαι εκεί στις 7!
Και αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα ... όταν είσαι ελεύθερος και ορίζεις ΕΣΥ τον χρόνο σου!
Όταν έχεις παιδιά όμως, το να είσαι στην ώρα σου είναι πρόκληση!



Κάντε εικόνα το παρακάτω σκηνικό:  έχεις προγραμματίσει μια όμορφη εκδρομή με φίλους, σκέφτεσαι τις απλωμένες κουβέρτες στο δάσος με τα καλαθάκια που ετοιμάζες με τόση προσμονή και χαρά,  τα γέλια και τα χάχανα, είσαι μέσα στην τρελή χαρά που θα πάρετε μια ανάσα από την καθημερινότητα , το χαμόγελό σου είναι μέχρι τα αυτιά, είσαι μέσα στην θετική ενέργεια... και φτάνει η ώρα που πρέπει να ετοιμαστείτε!
Ακριβώς αυτή την ώρα αρχίζουν τα ...προ-εόρτια:

- μα θέλω να παίξω κι άλλο (και ρίχνει στο πάτωμα όλα τα παιχνίδια από το κουτί)
- μισό να τελειώσω το βιβλίο (μιλάμε για ένα 5χρ που δεν διαβάζει)
- μα ήθελα να έρθει και ο φίλος μου ο Μανώλης (και ας έχεις ήδη εξηγήσει από την προηγούμενη πως μόνο ο φίλος του ο Γιάννης θα είναι εκει γιατί ο Μανώλης είναι άρρωστος)
- θέλω να βάλω το φόρεμα που μου πήρε η γιαγιά για την πρωτοχρονιά (και ας είναι άνοιξη και η εκδρομή είναι στο δάσος)

....και η λίστα συνεχίζεται! Νομίζω με νιώθετε.... και όχι δεν έχω κρυφές κάμερες και σας παρακολουθώ! :)

Παρόλα αυτά έχουμε καταφέρει σαν οικογένεια να είμαστε αρκετά συνεπής στα ραντεβού μας!
Με τα χρόνια έμαθα να δοκιμάζω λύσεις ώστε να μειώνω τις κόντρες. Και επειδή πολλές φίλες με έχουν ρωτήσει πώς τα καταφέρνω και είμαι τυπική στα ραντεβού μου είπα να μοιραστώ μερικές ιδέες μαζί σας!

1) ΔΙΑΛΕΓΩ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΜΟΥ
Αυτό ειναι το μότο μου!!! Αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος (πχ δεν κινδυνεύει η ζωη τους) τότε τα αφήνω να πάρουν πρωτοβουλίες και παράλληλα συζητάμε για το τι μπορούμε  να κάνουμε σε περίπτωση που όντως πχ δεν βολεψει το πρωτοχρονιάτικο φόρεμα στο δάσος.
"Θα πάρουμε μια έξτρα αλλαξιά"
Jan von Holleben
Ακόμα και αν το φορέσει τελικά το φόρεμα στο δάσος και το χαλάσει, θα αντιληφθεί την σημασία του να ντυνόμαστε ανάλογα με την περίσταση, το οποίο μας γλιτώνει από πολλούς μελλοντικούς καβγάδες! Πιστέψε με ... δοκιμασμένο!!! χαχαχαχαχα

2) ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Αποδέχομαι το γεγονός πως πλέον δεν ορίζω τον χρόνο μου όπως θέλω εγώ γιατί υπάρχουν στη ζωή μου 2 ανθρωπάκια με δικιά τους προσωπικότητα και δικά τους θέλω. Αποδέχομαι λοιπόν πως θα υπάρξουν πολλές φορές που δεν θα καταφέρω να είμαι στην ώρα μου, ή να γίνουν τα πράγματα όπως θέλω εγώ. Αυτό με κάνει να νιώθω πιο "ανάλαφρη", ελεύθερη και ήρεμη. Έτσι μπορώ να έχω την υπομονή να βρω λύσεις κατάλληλες για την περίσταση.

3) ΕΓΙΝΑ ΚΑΛΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ
Σαν αποτέλεσμα της αποδοχής μπορώ με ηρεμία να αφιερώσω χρόνο να κάτσω μαζί τους, να ακούσω αυτό που θέλουν να μου πουν και να καταλάβω πραγματικά τι νιώθουν. Ο Γιώργος ήθελε τον Μανώλη μαζί μας. Καταλαβαίνω πόσο στενοχωριέται. Αν αγνοήσω την στενοχώρια του το μονο που θα πετύχω ειναι να είναι κακόκεφος και θα πρέπει να τον παρακαλάω να ετοιμαστεί μέχρι να φύγουμε. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν ξεχνάω το χρονοδιάγραμμά μου και είμαι εκει δίπλα τους.
Μπορεί αυτή την μέρα να μην καταφέρω να είμαι συνεπής στο ραντεβού μου. Όμως χτίζω την σχέση μας και τους μηχανισμούς που θα μας βοηθήσουν σε ανάλογες περιπτώσεις να τις αντιμετωπίσουμε καλύτερα.


4) ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Ξέρω έχω γίνει γραφική, αλλά πάντα βλέπω πως είναι η λέξη κλειδί!
Προετοιμαζόμαστε  λοιπόν, για την αναχώρηση τουλάχιστον 30 λεπτά πριν από το κανονικό. Δηλαδη αν έχουμε ραντεβού στις 7, και ξέρω ότι θέλουμε 15 λεπτά δρόμου και 30 λεπτά προετοιμασία, σύνολο 45λεπτά, πλέον ετοιμαζόμαστε τουλάχιστον 1ώρα και 15 λεπτά νωρίτερα. Έτσι μας δίνω χρόνο ώστε πχ αν χρειαστεί να κάτσουμε να κουβεντιάσουμε, να μπορούμε χωρίς άγχος να το δουλέψουμε.

Δεν σας λέω πως έχουμε γίνει τέρατα συνέπειας, αλλά έχουμε μειώσει τις μάχες και γενικώς είμαστε στην ώρα μας.

Εσείς κάνετε κάτι που σας βοηθάει; Θα χαρώ πολύ να το μοιραστείτε μαζί μας!

Σας φιλώ γλυκά!


Όλες οι εικόνες είναι πνευματική ιδιοκτησία του καλλιτέχνη Jan von Holleben και έχουν χρησιμοποιηθεί με την άδειά του. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή τους χωρίς την έγκρισή του.

Αν θέλετε μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον καλλιτέχνη μέσα από την κουβεντούλα που είχαμε μαζί του εδώ
insta: jannnnnnvonholleben
facebook: janvonholleben
web: www.janvonholleben.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου