Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες παιδικές ταινίες!

Γενικά δεν μας αρέσει πολύ η τηλεόραση, αλλά μια καλή ταινία είτε στην τηλεόραση είτε στο σινεμά την βλέπουμε.

Κάθε Χριστούγεννα διαλέγουμε μερικές που είναι στο πνεύμα των ημερών και καθόμαστε οικογενειακώς και τις βλέπουμε, χουχουλιάζοντας κάτω απο την μεγάλη μας κουβέρτα, αγκαλιά με το μπωλ των σπιτικών ποπ κορν που φτιάχνουμε παρέα!

Μερικές από τις αγαπημένες μας είναι:

1) ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ (εδώ)
το αγαπάμε πολύ...το έχουμε και σε βιβλίο!


2) Ευγένιος Τριβιζάς «Ένα δέντρο μια φορά The Boy And The Tree» (εδώ)
Αν και έχει στενάχωρο τέλος, είναι μια πολύ όμορφη ιστορία που μας θυμίζει λίγο το παραμύθι "Το κοριτσάκι με τα σπίρτα", το οποία σαν παιδί δεν ήθελα να το διαβάζω γιατί δεν άντεχα το τέλος του... μάλιστα δεν το έχω διαβάσει ακόμα στα παιδιά μου!

 

3) Τα Παραμύθια του Άντερσεν - Το Έλατο( εδώ)




4) Χριστουγεννιάτικη Ιστορία - A Christmas Carol(εδώ)

Είναι νομίζω η καλύτερη ιστορία για τα Χριστούγεννα!!!



5) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ(εδώ)



6) Ice Age: A Mammoth Christmas 4-D Trailer(εδώ)
Μας αρέσει τοοοοοόσο πολύ!!! Το βλέπουμε ξανά και ξανά!!




7) Arthur Christmas (εδώ)



 8) Polar Express (εδώ)
Δεν τρελαινόμαστε αλλά είναι μια ιστορία πολύ όμορφα στημένη.


9) Χριστούγεννα στη Μαδαγασκάρη



10) Χριστούγεννα με τον Σρεκ (Shrek the Halls)



11) O Καρυοθράυστης ...η εκδοχή του 1994
που έχει θεατρικό ύφος , μπαλέτο , την καταπληκτική μουσική του Τσαϊκόφσκι και την γλυκιά ομορφιά από τις παλιές ταινίες.



 
Υπάρχει και η πιο πρόσφατη και μοντέρνα εκδοχή της ταινία το 2011




Κάποιες που δεν τις είχαμε δει γιατί θεωρούσα πως είναι κάπως περίεργες για μικρά παιδιά είναι  το Grinch και η δική μου αγαπημένη...τα Γκρέμλινς . Για το 2ο νομίζω θα το τολμήσω να το δούμε...για το 1ο βλέποντας ξανά το trailer.....δεν ξέρω.

Έχετε εσείς άλλες ταινίες χριστουγεννιάτικες να μας προτείνετε;

Σας φιλώ γλυκά!

2 σχόλια:

  1. Το κοριτσάκι με τα σπίρτα ουτε και εγω αντεχω να το διαβάσω στα παιδιά μου. Ορισμένα που έδωσες δεν τα έχουμε δει. Θα τους τα βάλω φέτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να σας αρέσουν όσο και μας.....
      αν έχεις κάποιες ταινίες που δεν τις έχω συμπεριλάβει και σου αρέσουν θα χαρώ να μου τις προτείνεις!
      Φιλια!

      Διαγραφή