Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Το βιβλίο των αναμνήσεων!

Όταν ήμουν έγκυος στο 2ο παιδάκι μου, η μητέρα μου μου έφτιαξε ένα υπέροχο βιβλίο ευχών, εμπνευσμένο απο το παραμύθι με τον αγαπημένο μας μικρό πρίγκιπα.




Έτσι όταν ήρθε το αγοράκι μου όλοι οι φίλοι μας έγραψαν και απο μια ευχουλα. Το βιβλίο άρχισε να γεμίζει με όμορφα και συγκινητικά λόγια, και εκει ανάμεσα κόλλησα και κάποιες κάρτες που μας έστειλαν συγγενεις και φίλοι απο μακρυά.
Ε, να μην βάλω την πρώτη φωτογραφία του πρωταγωνιστή στην κλινική για ενθύμιο; Την έβαλα.
Ε, να μην βάλω και μια φωτο απο την πρώτη αγκαλια με την αδερφούλα του; Την έβαλα και αυτή.



στα δεξιά είναι και η πρώτη ζωγραφιά που αφιέρωσε η Χριστιάννα στον αδερφό της




Και κάπως έτσι μέρα με τη μέρα άρχισε να γεμίζει το βιβλίο των ευχών και με άλλες πληροφορίες, και πλέον άλλαξε μορφή και έγινε βιβλίο αναμνήσεων.

Κάθε λίγο και λιγάκι βάζω μια όμορφη φωτογραφία, σημειώνω αστείες ατάκες και μικρά κατορθώματα. Μας συντρόφεψε και στην βάπτιση αλλα και κάθε χρόνο οι φίλοι μας γράφουν τις ευχές τους στα γενέθλια του Γιώργου εκει.

Έιναι τόσο όμορφο που είπα στην μητέρα μου να φτιάξει και ένα για την Χριστιάννα μου, που παρόλο που ήταν τότε 8 χρονων, είχα πολύ υλικό για να βάλω, μια και σε ένα σημειωματάριο κράταγα όμορφες στιγμές και ατάκες της και σαφώς είχα κρατήσει τις κάρτες απο την γένηση αλλά και απαο την βάπτιση, τις γιορτες κλπ.


Πότε πότε το ανοίγω και το κοιτάω, και διαβάζω τις ιστορίες, τις περισσότερες από τις οποίες είχα καταχωνιασμένες σε κάποιο σκονισμένο σημείο του μυαλού μου και κάθε φορά ένα χαρούμενο και ταυτόχρονα μελαγχολικό "Αχ, ναι"  μου βγαίνει. Βλέπω τις φωτογραφίες, διαβαζω τις ευχές και συγκινούμαι πολύ με την αγάπη των φίλων μας, αλλά και με τα καθημερινά κατορθώματα των θησαυρών μου.

Δεν είναι ανάγκη να σας φτιάξουν βιβλίο ευχών, αν και σίγουρα είναι πιο όμορφο. Μπορείτε όμως να βρείτε όμορφα τετράδια στα βιβλιοπωλεία και να ξεκινήσετε ακόμα και σημερα που το παιδάκι σας ίσως να μην ειναι ακόμα μωρό, να κρατατε σημειώσεις από όμορφα και αστεία περιστατικά, ίσως και κάποιες σκέψεις σας που δεν τις έχετε πει, τα συναισθήματά σας από ένα τσακωμό σας, τα όνειρα που είχε σε αυτη την ηλικία, τα ενδιαφέροντά του. Να βάλετε φωτογραφίες και σαφώς να το χρησιμοποιήσετε στα γενέθλια, στο τέλος της σχολικής χρονιάς να σας γράψει η δασκάλα του λίγα λογάκια κλπ.

Να περνάτε υπέροχα και να χαμογελάτε με την καρδιά σας!

Σας φιλώ γλυκά!


Άδεια Creative Commons
Το έργο με τίτλο "Το βιβλίο των αναμνήσεων!" από τον δημιουργό Νερούτσου Βασιλική διατίθεται με την άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου