Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

"Η πρώτη μου λογοτεχνία", εκδόσεις Μεταίχμιο


- Μαμά θα έρθεις να ξαπλώσεις; μου φωνάζει η Χριστιάννα.
- Σε λίγο Χριστιάννα μου ... έχω να γράψω κάτι.
Με πλησιάζει και κοιτάει τον τίτλο.
- Α, για τα βιβλία που διαβάσαμε προχθές; Θέλεις να σου γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου για να τελειώσεις γρηγορότερα;

Και κάπως έτσι η Χριστιάννα μου συνδράμει σημαντικά σε αυτό το άρθρο!


Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσουμε για μια πολύ καλογραμμένη νέα σειρά βιβλίων από τις εκδόσεις Μεταίχμιο με τίτλο "Η πρώτη μου λογοτεχνία".
Απευθύναται σε παιδιά 4+ και σκοπός της ειναι να φέροει πιο κοντά στα παιδιά μικρότερης ηλικίας, διαχρονικά κλασικά λογοτεχνικά βιβλία από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο.
Πραγματικά η διασκευή των έργων έχει γίνει με τόσο τρυφερό τρόπο που τα κείμενα εξακολουθούν να είναι πολύ παραστατικά και ευρυματικά, και δεν χάνεται καθόλου η ομορφιά τους σε σχέση με τα αρχικά!


Το πρώτο που διαβάσαμε ειναι το "Παραμύθι χωρίς όνομα" της Πηνελόπης Δέλτα.

σελίδα στο site του Μεταίχμιο

To γνωρίζετε οι περισσότεροι το συγκεκριμενο διαμάντι. Μέσα από το αλληγορικό παραμύθι μεταφέρεται το πολιτικό τοπίο της εποχής του, παρόλα αυτα νιώθεις κάπως παράξενα που ταιριάζει τόσο με την σημερινή κατάσταση.

- Δεν καταλαβαίνω γιατί το λένε "Παραμύθι χωρίς όνομα" και δεν το λένε "Παραμύθι με νόημα" !
 είπε η Χριστιάννα όταν το διαβάσαμε γιατί της άρεσε πολύ το μήνυμα που πήρε από το βιβλίο!

Ψάξαμε να βρούμε γιατί αυτό το παραμύθι δεν έχει όνομα, αλλά δεν τα καταφέραμε!

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το σχόλιό της  ήταν:
"Το παραμύθι χωρίς όνομα είναι καλό...αν είχε λίγο πιο έντονο χρώμα θα ήταν τέλειο.Ένα από τα βιβλία που μας αρέσουν πολύ είναι και αυτό."



σελίδα στο site του Μεταίχμιο
Το 2ο βιβλίο της σειράς ειναι η Ιλιάδα!
Πολύ όμορφη γραφή και εικονογράφηση.
Η Χριστιάννα βρήκε ότι του έλειπαν κάποιες λεπτομέριες ... πχ "ότι άναψαν ένα πυρσό και έκαναν γύρω γυρω από το παλάτι της Τροίας το βράδυ όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν, και στο επόμενο κοντινο λόφο ήταν ένας στρατιώτης που είδε την φωτιά και άναψε και αυτός δική του και έτσι από λόφο σε λόφο ταξίδεψε το μήνυμα για την έναρξη του πολέμου!"
ξέρετε τώρα... μόλις τελείωσε την Γ' Δημοτικού και φέτος έκαναν για τον Τρωικό πόλεμο... είναι πλέον expert μην της κολλάτε ...έχει όλες τις απαντήσεις!
Παρόλα έκανε την καρδιά της πέτρα και το διάβασε....χχαχαχαχχαχαχαχα ....

Γενικά τα σχόλια της Χριστιάννας για τα 2 αυτά βιβλία ήταν:
 "Όλα μας άρεσαν!
Θα πρότεινα σε όλους τους φίλους μου να τα διαβάσουν! Πάω στοίχημα πως θα τους αρέσει πολύ.
Για μικρότερα παιδιά από 6 χρονών πιστεύω πως πρέπει να έχει περισσότερες εικόνες και λιγότερα γράμματα!"

Και σίγουρα είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα έχουμε στην βιβλιοθήκη μας!

Αν θέλετε να κερδίσετε ένα απο τα 2 βιβλία δηλώστε συμμετοχή στο διαγωνισμό μας εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου