Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Γυμναστική με το μωρό μου!!!


Όταν γέννησα το 2ο παιδάκι μου έλεγα πως πρέπει το συντομότερο να θα παω σε γυμναστηριο".
Όμως είναι δύσκολο με ένα μωρό, και ένα μεγάλο κοριτσάκι που πάει σχολείο και έχει διάβασμα και δραστηριότητες να προγραμματίσεις το χρόνο σου....ειδικά όταν το μωρό ξυπνάει κάθε 2 ώρες το βράδυ!!
Οπότε η εκδοχή του να πάω γυμναστήριο όλο απομακρυνόταν και σιγά σιγά το έπαιρνα απόφαση ότι μετά τον χρόνο θα μπορέσω να κάνω κάτι ....και αν.
Μέχρι που μια μέρα καθώς είχα τον μικρό Γιώργο καθιστό στην κοιλιά μου και εγώ ήμουν ξαπλωμένη στον καναπέ σκέφτηκα ότι θα μπορούσα έτσι όπως είμασταν να κάνω κοιλιακούς!
Ξεκίνησα δειλά δειλά και είδα π
ως είναι σχετικά εύκολο....έτσι μέρα με την μέρα πειραματίστηκα και έφτιαξα 3-4 κινήσεις για να γυμνάζω γλουτούς και κοιλιακούς ....όχι μόνο γυμναζόμουν αλλά και ο μικρούλης έδειχνε να το απολαμβάνει...τότε σκέφτηκα πως παράλληλα θα μπορούσα να εξασκώ ψυχοκινητικά και τον Γιώργο.....
Ήθελα πολύ να μοιραστώ αυτές τις κινήσεις με σας αλλά επειδή δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις φοβόμουν να σας συμβουλέψω σχετικά .
Κάνοντας λοιπόν ενα γρήγορο search βρήκα στο youtube μερικές ασκησούλες που δείχνουν κάποιες μαμάδες -γυμνάστριες (τελικά είναι πολύ common, χαχχαχαχαχαχα).
Είναι μερικές από τις ασκήσεις λοιπόν που έκανα και εγώ με τον Γιώργο μόνο που έχω προσθέσει παράλληλα και ψυχοκινητικές ασκήσεις για το μωρό....δηλαδή τον μπέμπη δεν τον έχω απλά για βαράκι!! χαχχαχαχαχαnk emoticon

Σας παραθέτω 2 vide-ακια ενδεικτικά που βρήκα....
enjoy....









και φυσικα μπορειτε να βρειτε ασκησεις να κανετε και με το μεγαλυτερο παιδακι σας!!!


https://www.youtube.com/watch?v=fSZ_JdQup4s


Σας φιλώ γλυκά!



πηγη φωτο:http://www.ultimatehealthtrends.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου